FEM CARNAV@L....

Setmana de festa i es prepara el CARNAVAL. Aquest any anem tots de........
PIRATAS DEL CARIBE!!!! :·))))) PER CERT......
PER MOLTS ANYS MIQUEL MACAU...NO EN SABIEM RES. Des d'aquest bloc també felicitem al nostre coordinador de futbol 7!!!!!!!!





7+2...... Bon carnaval a tots.
A n'en : Jack Sparrow, Elisabeth Swan, William Turner, Barbosa, Gibbs, Davy Jones, Sao Feng, Tia Dalma i James Norrington.

J12: ESPLAIS- BASE ROSES "ZAPE"

ESPLAIS - BASE ROSES ZAPE:...... DISSABTE 14 FEBRER
Partit SUSPÈS.
En Yassin, l'Edu, l'Enric i en Jan el diumenge van amb l'equip aleví.

J11: GARRIGUELLA - ESPLAIS

GARRIGUELLA - ESPLAIS: 1-11 DIUMENGE 8 DE FEBRER
Gols de: 5 d'en Vicenç, 2 gols d'en Yassin i l'Edu, i 1 gol d'en Jan i d'en Jesús, que s'estrena.

Diumenge amb fort vent i fred; els nostres benjamins es van desplaçar al camp del Garriguella, equip novell a la categoria i classificat a la part baixa de taula. Els benjamins de l’Esplais varen sortir com ve essent habitual molt forts i als 10 minuts ja registrava un marcador de 0 – 6, això va permetre a l’entrenador canviar tot l’equip i donar minuts a la resta de jugadors, que varen continuar amb la mateixa dinàmica de domini per acabar la primera part amb resultat de 0 – 7. A la segona part es va continuar amb la mateixa tònica que a la primera, amb bon joc del nostre equip i jugades ben trenades i amb gols de bona ejecució davant un rival que poc podia fer, per acabar el partit amb un resultat final de 1 – 11.
Cal felicitar a tot l’equip pel treball i esforç realitzat.




mentre els jugadors compleixen, la tensió es palpa a l'ambient...:·)


J10: ESPLAIS - AE ROSES

No us perdeu la crònica d'un passatger a l'apartat de comentaris de l'anterior entrada i altres.(NOTICIARI). En farem un llibre i el presentarem a Premis Planeta!!!! "El llibre viatger"

ESPLAIS-AEROSES: 6-0 DIUMENGE 1 DE FEBRER
Gols: Vicens 4, i 1 gol d'en Yassin i d'en Jan. Ens han enviat aquestes fotos per penjar. Gràcies:



En aquesta matinal gris de diumenge l’equip que ens visitava era l’A.E. Roses, un equip situat per la part baixa. Tot i que va ser un partit de domini total del equip benjamí de l’Esplais, que amb la mesura que vàrem poder, donat el mal estat del terreny de joc, vam desenvolupar el joc habitual; la primera part i donat que l’equip rosinc es va limitar durant tot el partit a un joc ultra defensiu ens va costar obrir el marcador, tot i les moltes ocasions que vàrem disposar, la primera part va acabar amb un resultat de 3 – 0.
La segona part va continuar amb la mateixa dinàmica que la primera i si bé el resultat podia haver sigut molt més ampli, el partit va finalitzar amb un resultat de 6 – 0, si bé el que compte és el bon joc que varen veure el públic assistent.
Com a nota negativa del partit i pel mal estat del camp cal esmentar la lesió de l’Edu que al no poder controlar bé una pilota es va fer un esquinç al peu que el mantindrà una setmana de baixa.
Felicitats a tota la mainada pel treball de bloc realitzat i en especial als peques (Sebastian i Alex) que cada dia que passa es van integrant més al joc d’aquest equip.

Vicenç

Noticiari...

Del Consell Comarcal ens arriba la següent noticia:
FINALS TERRITORIALS DE BENJAMÍ PREFERENT
A LA CIUTAT DE PALAMÓS ELS DISSABTES 16 I 23 DE MAIG.

Encara queden molts i molts partits... però l'equip ha de poder continuar aprenent cada dia a jugar a futbol, disfruta i passar-s'ho bé per poder intentar ser allà en aquestes dates!!!
A cada partit i a cada entreno s'ha d'aprendre i escoltar tot el que diguin entrenedors i coordinador, pel bé de l'equip i dels companys.
Siguem amics i aìxò ens portarà a ser millor persones... i el futbol també és una via que ens ho pot ensenyar.

Del Calendari de pares ens arriba:
DIVENDRES SOPAR D'ARRÒS AMB LLAMANTOL.
Confirmar assistència. De moment ja hi ha sis confirmacions. Esperem trucada :·)))))
Sortida del vol cap a París a les 9h del vespre. Arribada al restaurant "La Limousine" prop de les onze de la nit. Sopar i tornada amb el vol de les 04:00 del matí. L'autocar gris ens espera al pavelló a les 6:00 del matí .

J9: ESPLAIS - L'ESCALA

ESPLAIS - L'ESCALA: 8-1 DISSABTE 24 GENER
Aquesta setmana ens visitava el C.F. L’Escala, tot i que va ser un partit de domini constant de l’equip benjamí de l’Esplais als primers 15 minuts va costar més de lo habitual, ja que l’equip visitant es va defensar ordenadament i sortia amb algunes ocasions a la contra. I com ja ens tenen acostumats aquesta mainada fent bones triangulacions varen arribar als gols i la primera part va acabar amb 4 – 0.
A la represa i donat al mal estat del camp, molt enfangat, l’equip visitant tot i continuar amb la mateixa tònica de joc que la primera part es va fondre físicament i el nostre equip amb seu joc habitual va arrodonir el resultat final amb un 8 – 1.
Cal esmentar que va sorgir efecte el treball d’aquesta setmana amb el joc de cap; els nostres jugadors varen fer servir aquesta part del cost durant el partit molt més del que ho fan sempre.
Felicitat per el treball i esforç físic realitzat en aquest partit. Golejadors: Yassin i Vicenç amb tres gols i l'Edu amb dos.
Vicenç
Per cert ens han enviat aquestes imatges per demostrar com tenim i estan quedant els camps d'Empuriabrava i quin mal els hi estem fent entre tots!!!


Ja havia estat denunciat en aquest bloc en l' apartat de comentaris.
Suposem que no seria mala idea deixar una pila de sorra a un costat dels camps, perquè després de ploura i abans de jugar no trobessim els camps d'aquesta manera.

J7 i J8: contra LLANÇÀ I FEF "B"

J8- FEF "B" - ESPLAIS: 1-6 DISSABTE 17 GENER
Aquesta tarda hem anat al camp d'el far, per jugar contra la Fundació. Resultat clar, amb quatre gols de Yassin, un gol de l'Edu i un gol d'en Jan.
Aquesta setmana l’equip benjamí visitava a la Fundació Figueres B, i podem dir que el millor, ha estat el resultat, ja que per les mides tant reduïdes del camp i per lo enfangat del terreny de joc només s’han vist gols, alguns de gran factura però el bon joc ha brillat per la seva absència. Si bé és cert que l’equip benjamí de l’Esplais no va patir per controlar el partit que a la mitja part ja dominava per 0 – 2. Durant la segona part l’Esplais continuà dominant i l’equip de la Fundació només es va dedicar a jugar al “ patadón ” per acabar amb un resultat final de 1 – 6.
Si bé no podem treure cap lectura positiva del joc desenvolupant, si cal fe incís que hem de treballar i millorar més l’aspecte del joc amb el cap.
Ànims i posem-nos les piles !!!!!! Vicenç




Per animar el bloc...bons consells!!!!!

La màxima prioritat de totes les persones que treballen en el Futbol-base o formatiu és la formació integral del jove esportista tant en el vessant esportiva com humana i, per tant, sempre busquen la millora individual que comporta la millora del grup (equip). El Futbol és un esport majestuós per molts conceptes, però sobretot perquè permet aprendre a conviure en grup, ser amics i bon companys, dins i fora el camp, deixar l’ego aparcat, aprendre a aplicar el concepte “generositat” en la seva màxima expressió, ……(extret FE Bisbalenc)
.........................................................................................

J7- LLANÇÀ - ESPLAIS : 1-11 DIUMENGE 11 DE FEBRER
Gols de: Vicens 5, Edu 3, Marc Carreras 2 i 1 gol d'en Yassin.
Aquesta setmana l’equip Benjamí de l’Esplais es va desplaçar al camp del C.F. Llançà, equip que fins a les hores només havia perdut un partit a casa, la qual cosa suposava que el partit podia ser complicat.
Però ja es va veure només de començar el partit que el nostre equip dominava i amb jugades ben trenades arribava en perill a la portaria local, però va ser el Llançà que en una badada defensiva de l’Esplais es va posar per davant en el marcador, de totes maneres la reacció de tot l’equip de l’Esplais va ser ràpida i contundent i amb el joc que desenvolupava, va arribar a la mitja part amb un resultat 1-5. La segona va continuar amb la mateixa dinàmica de joc i domini constant de l’Esplais per acabar amb un resultat definitiu de 1-11.
Tal com es va desenvolupar el partit va permetre que jugadors que en partits més complicats juguin menys estona en aquesta ocasió varen poder jugar molt més temps.
Agrair l’esportivitat de l’equip i simpatitzants del C.F. Llançà que ens varen felicitar i elogiar per el joc realitzat sobre el terreny de joc.
Felicitats a tots per la feina i l’esforç d’equip partit a partit.

Bon partit dels nostres jugadors, amb empenta, il.lusió i amb moltes ganes. A destacar el nostre porter, Jordi, que ha jugat uns minuts de davanter i que ha perseguit la pilota com el que més!!!

i pel 30:
Després del partit hem celebrat l'entrada d'any. Salut per tots!!!!
Per cert: DIVENDRES 30 !!!

Preparem la categoria d'ALEVÍ...


Aquest dissabte 3 de gener, hem encetat l'any amb un partit amistós contra l'Unió Esportiva Figueres. Dels tres equips que tenen a l'Unió en categoria aleví, hem jugat contra l'equip B que milita a la categoria de primera divisió (actualment es troba a la posició catorzena de 16 equips)
A l'equip dels nostres benjamins s'hi han afegit en Santi, l'Agustí i la Tatiana (doncs el proper any jugarem junts a la categoria d'aleví de la segona divisió). Faltaven alguns jugadors que estàven malalts i que el proper any es queden amb l'Aleví. L'equip de Figueres ha vingut amb una plantilla de 17 jugadors.
El resultat ha estat de 0 a 2. S'ha perdut, però s'ha demostrat que pel proper any podem fer un més que bon paper a aquesta nova categoria. L'equip s'està adaptant al camp gran i ha sapigut defensar-se bé. Hem mantingut el resultat a zero durant tota la primera meitat, i s'han avançat amb dos gols, fruit del mal refús dels nostres jugadors. Evidentment la diferència d'anys s'ha fet evident.
Resultat just; hem de felicitar a tots els 13 jugadors que han jugat: Jordi, Àlex, Marc Carreras, Marc Sánchez, Enric, Agusti, Yassin, Eduard, Vicenç, Santi, Tatiana, Jan i Jesús.
Agraïm la foto feta per la Chus.

S'acosta el NADAL...

BONES FESTES A TOTS!!!



Aquest dissabte 20: DINAR DE NADAL.
En el dinar podrem adquirir el cartró pel sorteig de la Wii i per poder participar a la quina "especial" dels dies 25 i 26 de desembre.
(...)
Després de cinc intents, el premi de la wii, ha estat per en Güell de l'equip Infantil.




Felicitem a l'equip de segona regional que mentre el futbol base feia el dinar de nadal, ells remontaven el partit i guanyaven per 3 a 1 al Sant Miquel. Felicitats equip i entrenadors, quedem allà a dalt!!!
El diumenge 21, es celebrarà el sopar del primer equip, entrenadors, delegats i junta dels Esplais.

TEMP. '08-'09: J1 A J6

PARTITS DE LA TEMPORADA anirem actualitzant jornada a jornada. En aquest apartat de la jornada 1 a la jornada 6:

J6-ESPLAIS-PERELADA: 2-0 21 DESEMBRE.
Gran partit disputat a la matinal d’aquest diumenge a on jugàvem els 2 millors equips de la darrera temporada, a priori el partit es presentava molt complicat ja que l’equip dels Esplais tenia dues baixes importants com són en Marc Carreras i l’Enric.
El partit es va caracteritzar per un joc de molta lluita i de molta intensitat a la part central del camp; la primera part va ser de més domini per l’equip del Peralada sense crear ocasions clares de gol, a la segona els nostres jugadors varen passar a dominar la situació i crear 4 o 5 ocasions clares de gol, de les quals es varen materialitzar dues per lo que el resultat final va ser de victòria dels Esplais per 2 – 0.
Cal felicitar a tot l’equip per l’esforç, lluita i entrega que varen realitzar durant tot el partit, demostrant un cop més, que poder no són cap meravella però lo que ningú pot negar és que tenim un gran bloc com equip.
Felicitats i Bones Festes !!!! (extret bloc esplais)

....................................................................

J5- LLERS - ESPLAIS: ...-... 13 de desembre. Suspès. Des d'aquí donem el condol a la familia del LLers.

En Jordi, Yassin, Enric i Marc han anat a jugar amb els alevins. Felicitem a l'equip Juvenil que per fi ha trencat la "mala ratxa" i ha encadenat dues victòries seguides, en una categoria molt complicada.

Idees pel camp de Castelló, passejant pels camps d'aquest món:...

En el bloc dels Esplais de segona regional; trobareu una carta adreçada als Esplais feta pel nostre coordinador Lluís Moñino, on es recorda que la familia dels Esplais ha d'estar unida pel bé del Club i del poble castelloní. Per molts anys i que així sigui. Sort i salut a tots. Cliqueu al vincle i aneu directes

...................................................................................

Aquest cap de setmana 6-7 desembre no hi ha partit del consell. Recordeu que el dissabte a la tarda juga el primer equip contra La Jonquera. Partit difícil i que podem anar a animar i cridar. Tots els altres equips d'alevi, infantil, cadet i juvenil si juguen: per tant molta sort a tots. En Vicenç, en Jordi, l'Àlex i en Jan han anat amb els alevins. L'equip Aleví ha demostrat estar en un bon moment de joc i sobretot d'ànims. Felicitats a l'equip tècnic per haver recuperat tots aquests bons jugadors. Us adjunto unes imatges. Adjunto també una imatge de l'equip de FE Vilajuiga; tenen també un bon entrenador, una bona persona i un bon ex-alumne. Sort!!!



La delegada de l'equip Aleví!!! :·))))))

.....................................................................

J4- ESPLAIS - FEF C: 14-1 30 de novembre. Gols: 7 d'en Vicenç, 4 de l'Eduard, i 1 gol d'en Jan, d'en Marc Carreras i d'en Yassin. Ahir l'Edu, en Yassin, en Sule i en Marc Sánchez van anar amb l'equp Aleví a Llançà.

....................................................................

DINAR NADAL 2008 20 de Desembre a les 13.30h al RESTAURANT EMPORDÀ d'Empúriabrava NENS 13€ ADULTS 18€.

DURANT EL DINAR ES SORTEJARÀ UNA CONSOLA WII!!!!!El preu del cartró serà de 3 euros.Vàlid per la QUINA del C.F.ESPLAIS a la Sala Municipal.Cal apuntar-se i pagar el dinar a les oficines (dilluns,dimecres i divendres de 19.ooh a les 21.ooh) fins el 15 de desembre.

J3- DESCANSEM EL 23 NOVEMBRE. El dissabte, en Vicenç, en Jan, l'Edu i l'Àlex han anat amb els alevins. L'equip ha perdut a casa contra el Cadaqués.

................................................................................

J2- ESPLAIS - EMPORDANET: 9-4 15 de novembre Han marcat: Vicenç: 6 gols, Edu, Marc Carreras, Yassin: 1gol El diumenge: Yassin i Marc Sánchez els ha tocat anar amb l'aleví. Van empatar a Sant Pere.

...............................................................................

J1- ESPLAIS - P.U.F: 6-3 8 de novembre
Han marcat: Edu: 3gols, Vicenç: 2 gols i Yassin: 1 gol. El dissabte Edu, Jan, Àlex i Vicenç van anar amb l'aleví. Van empatar contra el Figueres UE.