TEMPORADA 2005-2006 (II PART)

La temporada va començar
i a l'any 2006, vam arribar.
Els tècnics i jugadors
van tenir forces suors.
Però aviat, ens vam adonar
que un grup es podia formar.



Vam arribar al primer gran Torneig de final de temporada, la ciutat era Llançà. Tot un seguit de partits, patiments i més riures.
P.D: Diuen que riure i passar-s´ho bé és la millor medicina per la salut. I puc afegir que és l'acció on es posen en moviment més músculs de la cara. Per tant, d'una passada evitem arrugues!!!



Records d'aquell 2005...


Diuen que val més una imatge que una paraula... per tant us mostro alguns d'aquells moments:

TEMPORADA 2005-2006 (I PART)

Tot començar l'any 2005, quant un grup de pares va decidir apuntar els seus fills a l'activitat de futbol. Es va fer un grup de mainada que venien de Castelló d'Empúries, Roses, Figueres...

Aquell any els entrenadors vàren ser en: Cristian i en Vicenç, i el nostre delegat: en Manel.


Els nens aprenien a jugar a futbol i a divertir-se, els pares animaven, cridaven, menjaven i reien molt. A partir d'aquí es va començar a fer un grup d'amics.